Någon att blogga med...?

Pallar inte blogga själv längre, känner mig inte taggad alls att uppdatera haha. Vill blogg med någon, då blir man mer sugen på att uppdatera när någon annan gör det med.. Sååå nu ska jag hitta någon att blogga tillsamans med istället. Så är det någon som känner för det så hör av er till min mejl [email protected]. Spelar ingen roll vart du bor, om vi känner varandra, hur gammal du är, om du har bloggat tidigare, hur många läsare du har osv... Bara du håller på med hästar nästan varje dag iallafall så du har något att uppdatera om haha!!!!

4


Kommentarer
Postat av: jenny

Det skulle vara så kul att få se lite mer om uteboxarna som dina ponnys står i. Även berätta lite både bra och dåligt. Är väldigt intresserad själv.

Svar: Ska ordna ett sånt inlägg så fort jag fått igång nta bloggem :D
None None

2012-11-28 @ 17:08:58
Postat av: Sabina

Ja vill gärna blogga med dig! =) Skickar iväg ett mejl

2012-11-29 @ 18:06:51
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Postat av: pauline

Jag skulle kunna tänka mig att blogga med dig! Är 20 år, från skövde, men är bosatt i Blekinge, Karlshamn, och jobbar med hästar :) dock bråkar min mail just nu och vill inte skicka något, men om det låter intressant så är det bara att maila addressen i kommentaren så svarar jag! mvh Pauline

2012-12-01 @ 10:44:07
Postat av: louisedue

Åhh jag hade tyckt det var awesome om jag fick skicka ett mejl !

2012-12-02 @ 21:36:08
URL: http://louisedue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P