Tack ponnysanning

Såg att Ponnysanning hade tipsat om att jag sökte någon att blogga med, därför jag blivit bombad med mejl ;D Men jätte tack för ni tipsade om det!!!! Men kommer aldrig kunna välja ut någon :( Har bestämt att vi kommer bara 3 som bloggar, ifall någon skulle hoppa av så är det lika bra, sen är det roligt att vara 3 med. Har redan bestämt vem den ena kommer att vara! Men vi ska läsa igenom alla mejlen tillsamans och bestämma oss för en till, Men åhh skulle så gärna vilja ha med alla haha :( Tycker det är viktigt att vi är 3 stycken OLIKA personer som har lite olika inriktingar och typer av hästar osv, så vi kan nå en större målgrupp :) även olika ålder!!! Men kan bara säga att jag längtar fett tills allt är klart och vi kan börja blogga. ÄR SÅÅ SJUKT TAGGAD
 
Världens starkaste och hungrigaste häst omg. Idag har han fått i broddar hehe trodde jag skulle dö. Fattar inte hur hovslagare pallar med, jag hade ont i ryggen efter jag gjort det kan jag säga. Dessutom var Frank otålig och försökte lägga sig ner typ 10 gånger och stå på bakbenen 2 gånger haha knäpp!!!!

4


Kommentarer
Postat av: Louise Åman

Hej? Glömde skriva att ett annat intresse är även foto ;) just so you know.;) (fotograferar med 2 systemkameror) vad de nu spelar för roll? ;)

2012-11-30 @ 00:15:02
Postat av: Rebecca Larsson

Hej sanna! Mitt namn är Rebecca Larsson, jag är 15 år och kommer från Göteborg! Jag skulle va intresserad av att blogga med dig, då jag har en foderhäst fram till maj efter det får jag tillbaka henne i juli från sjöstjärnansridläger,imellan där har jag en ponny jag kommer ha som tillridningshäst. massa av ungdomar som gillar att läsa och följa mina framsteg med min ponny och som har bett mig att börja blogga. min häst är unghäst på 5 år, väldigt lättlärd, men kommer nog skriva en del om mig och henne, samt träningar för unghästar m.m. låter jag intressant kan du väll maila mig? kram

2012-11-30 @ 07:19:26
Postat av: Hannah och Vendela - Hästblogg ♡

Hej sanna! Hittade din blogg via ponnysanning så kollade in. Kände igen dig och kom på att du har hästarna på bashult. Det är jag som är El shacera/bellas nya medryttare! Här är min blogg om du vill kolla ;) Jätte fin blogg,btw! /kram hannah :)

Svar: hej, kul att du också har blogg, får ta å kolla in den :) kram
None None

2012-11-30 @ 10:08:42
URL: http://bpoonysar.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Jag skulle gärna kunna bli din bloggpartner! Gå in på min blogg och kolla "hur" jag bloggar om du e intresserad. Kram :)

2012-11-30 @ 20:08:45
URL: http://ryttaarens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P