Shopping igår

Stickad polotröja från Kingsland, super mysig, skönt att slippa frysa om halsen, jag hatar att ha halsduk haha. Förut klarade jag inte av att ha polotröja för mådde illa av att ha något mot halsen haha, men lärde mig faktiskt att ha det i helgen, det är ju hur gött som helst :P
 
Stövlarna är från Hööks och är sjukt nice, varma och sköna :D Dock fanns dom inte i olika vidd eller höjd, så dom kunde varit 2 cm högre, fast 90% av alla har ju ändå för korta stövlar så då kan lika gärna jag ha det med, det är ju bara vinter stövlar lixom... Dessutom är dom lite stora i vaden, men det gör inte så mkt för då får jag ju in tjockare strumpor under hihi :)
 
 

2


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Snygg polotröja :)

2012-11-04 @ 14:12:15
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: olivia

jag älskar alla saker från kingsland dom är så grymt snygga! det funkar inte för mig att beställa. det står att det inte finns i "mitt land" på allt! vet du vad det beror på?

2012-11-24 @ 22:06:38
URL: http://oliviaow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P