Bloggdesign + svar på fråga

Börjar med att svara på en fråga jag fick av en anonym läsare.

Löshoppar du när han är skadad? :O :)

Jaaa det gör jag, för han är inte skadad så att han har fått en pinne i benet eller sådär ;) Han är sne i korset och då får han röra på sig, hoppar absolut inga höjder utan ca 40cm studs bara :) Så hade han tex varit jätte halt eller så så hade jag ju såklart inte löshoppat han haha ^^ Att hoppa studs är bra för ryggen :) Det borde man göra oftare, när han är bra igen ska jag göra det uppsuttet en hel del, det är ju så sjukt kul ^^

Det är även många som frågar mig om jag kan fixa bloggdesigner och svaret är NEEJ jag gör inte bloggdesigner till andra :P kan göra undantag för vänner såklart. Men vill ni köpa sjukt snygga och billiga bloggdeisgner kan jag tipsa er om en tjej som heter Linn och har bloggen: http://ztreliin.blogg.se/ hon gör även animerade designer, precis som min! Här är en direktlänk till inlägget där hon skriver hur man gör för att beställa: http://ztreliin.blogg.se/2011/september/bloggdesigner.html

Just nu tar hon bara 30:- för en animerad header, och 70:- för en hel design med animerad header!! Fattar ni hur billigt det är?


1


Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

Weeii, haha! <3

2012-04-11 @ 13:03:51
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P