Fetig diss till skit Hööks

Var på hööks igår och köpte täcket som Frank tjatat om så länge + en grimma. På förpackningen stog det 135 och när jag tog ur täcket så satt den ingen storleksmarkering alls på täcket, när jag skulle testa täcket på Frankie satt det som ett litet korvskinn typ haha han kunde ju knappt böja sig fram + att det var jätte kort. Då mätte jag täcket och det var 125!!!! Jävla skit Hööks som lägger fel täcken i fel förpackning! Tyvärr så finns det inget annat sånt i 135 så får hitta ett annat roligt täcke att köpa istället. Ska tillbaks med det idag eller imon och då ska dom få veta att dom lever kan jag lova ;) Ne skojjar bara, ska vara snäll ^^

Ser ni att han knappt kan böja sig ner haha? ändå är det utspänt på det yttersta.... Ahh Frank som ville ha detta täcket så gärna, såg att det fanns ett täcke kvar i 135 på internetlagret, fast tror inte att jag vågar skicka efter ifall samma sak skulle hända igen, jobbigare att lämna tillbaks via nätet..


1


Kommentarer
Postat av: Marika

Jag hade själv praktik på hööks i jönköping i ca 6 månader och det är inte dem som packar ner sakerna utan de får dem i en lastbil, så de sätter själva på priset och larm.

Så dissa de som packar ;) haha

2012-05-01 @ 20:18:06
URL: http://miikas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P