Fullt upp

Har haft fullt upp hela dagen verkligen, har haft träningstävling här i stallet. Frankie tyckte det var suuuper kul och var helt galen! Imorgon ska jag upp 05:30 och åka till Husaby. Så vinnaren av sminkborstarna kommer upp imorgon istället, hoppas ni förstår att jag har mycket annat att göra och inte hinner sitta och passa tider här på bloggen hela tiden <3

Är jätte nervös för vad dom kommer att säga på kliniken imorgon :( Vill verkligen börja tävla min älskling NUUUUUUUU!!! Den sista hoppträningen innan skadan och allt gick verkligen hur bra som helst, alltså han hoppade helt klockrent, och sen händer detta bara för att det verkligen började gå så himla bra :( Jävla skit ibland alltså :P

2


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-04-19 @ 19:49:14
Postat av: Anonym

Oj, blev fel.

Skulle iaf skriva, inget illa menat, men om du vill tävla - varför en D-ponny & ingen stor häst? Blir ju lite svårt att klassa ut dom stora, måhända tråkiga, men fortfarande annorlunda, halvbloden på banorna... eller gör du det för skojs skull? :) Inget illa menat som sagt, låter nog drygare än jag menar haha... :s

2012-04-19 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P