Haha Frank!!!

Det regnade igår så jag gick runt med Frank i ridhuset istället för att gå ute. Och medans jag går runt i ridhuset så är det dressyrträning, och självklart ska Frank lägga sig ner och rulla hela tiden haha alltså jag dog ju. Men det är bland det bästa han vet, att rulla sig i ridhuset, så helt plötsligt när man går runt med han så bara viker han in frambenen och lägger sig ner, alltså han är så söt så jag orkar inte! Det är ju tur att han är ponny så han kommer undan med sånthär utan att folk ska glo för mycket :P

Han har förästen sagt till mig att han gärna vill ha ett nytt regntäcke, ett limegrönt som han sett på Hööks :S Så får nog ge med mig och köpa det till han så jag slipper höra hans tjat? Dessutom är hans lädergrimma med massa fårskinnsludd borta :O Så lär ju få köpa en ny sån också om den inte kommer fram, för ska ju åka buss med han på torsdag, och åker inte med något annat än lädergrimma kan jag säga!!!

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P