Hoppat Maria

Idag tog jag några små skutt med Maria. Hon är så himla duktig alltså.  Hon blev inriden i höstas och har utvecklats så sjukt snabbt! Hon älskar att få uppmärksamhet och gör verkligen allt för att göra rätt hela tiden :D hon är C-ponny. Hon kommer att bli duktig hon, synd att jag inte är 10cm kortare och 4 år yngre haha :(

Red i mina nya stövlar för första gången idag. Var helt svettig innan jag ens hoppade upp på hästen för det var så jobbigt att dra upp dragkedjorna haha! Sen somnade högerfoten efter typ 1 minut så fick släppa stigbygeln lite, + att det kändes som jag skulle få köttsår i knävecken haha men med stigbygelplattorna satt fötterna verkligen fast så det var det värt :D  En gång kom vi helt fel på ett hinder, jag tyckte vi skulle lägga in ett galoppsprång till men hon tyckte hoppa av så det blev ett sånt JÄÄÄTTE hopp men fötterna satt på sin plats ändå ^^

Alvas mamma fotade bilder när vi red. Hon visste inte hur en systemkamera funkade men tyckte att hon lyckades riktigt bra :D

Haha schabraket ser jätte stort ut på henne, Det är Frank's i storlek Full. Hennes sadel är typ 15'' haha!




1


Kommentarer
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Vilken sjukt fin häst det där är!

2012-04-09 @ 21:12:35
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P