Hoppträning

Hoppränade den lilla mini ponnyn idag, skrattar så jag dör när jag rider henne för hon är så liten och så himla pigg. Hennes ben går som en symaskin alltså, hinner inte rida lätt i traven och i galoppen är hon i luften typ hela tiden och bara studsar fram. I början var hon så sjukt pigg och vi skulle hoppa 3 hinder i en 8a och byta galopp så det blev lite svårt att hinna med allt i början haha, men sen chillade hon ner lite och var så himla duktig, sista rundan var hon super :D

Blev tyvärr inga bra bilder trots att vi hoppade hur mkt som helst. Alva hade nog inte sin foto-top dag idag haha!


Nej jag brukar inte direkt träna med knoppar men hade 20 minuter över innan träningen så... ;)

haha första gången vi skulle byta håll i mitten så uppstod det ett litet missförstånd, för hon tänkte vänster och jag tänkte höger, så det höll på att bli lite roligt där ;)

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P