Måste dissa Hööks en gång till haha!

Var ute och gick i 1,5 timme med Frank innan :D Gick "klätterrundan", backarna kändes ännu brantare när jag skulle gå upp för dom kan jag säga xD Frank hade på sig sin lädergrimma med fårskinnsludd ifrån Hööks, alltså nosluddet täcker halva nosen som ni kan se :O Ska köpa ett nytt sånt set när jag åker för att lämna tillbaks täcket jag köpte igår, ska då ta nackluddet och sätta det på nosen ^^ Nu har jag precis duschat och ska strax ner och ta in alla hästar och försöka att inte börja lukta häst igen haha! Ska iväg till Charlotte på cellgrupp ikväll!

Imorgon har vi pay & jump här i bashult :D Skojjigt, tror att Frank och jag ska hoppa banan en gång, dock får jag ju springa framför och han bakom eftersom jag inte får rida än :P Så 20cm i skritt/trav borde vi ju klara haha!

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P