Ponnie <3 Cola

Igår hade jag och Matilda picknick i Frank's hage. han hade fått en stor hink med massa gott men ändå ville han bara åt våra Color haha, så han stod och tittade med hund ögon på oss varje gång vi drack :O Tillslut fick han egen cola haha, han älskar det <3

Min älskade svartvita bus ponny ska få vara kvar hos mig <3 Min moster pratade med veterinären i förrgår (jag kunde inte prata med dom själv utan att skrika och vara helt galen haha) Och Frank kommer att kunna gå kvar då han inte har ont av att gå i hagen och så, men han kommer ju inte kunna ridas, eller ja skritta barbacka någon gång per år typ. Så ska ställa han på lösdrift så han får vara ute hela tiden och så ska jag fortsätta att träna han ifrån marken, spansk skritt och sånt ^^ Buga och stegra vill han med kunna haha! Nu kan man ju lära han sånt, för vill inte försöka göra det på en häst som rids, då dom kan få för sig att göra så även när man rider haha! Kul att rida in på ett dressyrprogram och hästen lägger sig ner och bugar när man ska hälsa lixom :S Sen så ska han få jobba extra som fotomodell också för en ny hästbutik hehehehihihihihi. Problemet nudå är hur vi ska kunna sköta hans höger bakhov eftersom han inte vill lyfta, men på något sätt så ska skorn där av iallafall, och på den andra bak med så han ska vara barfota där så man bara behöver verka och inte sko. Men det får lösa sig på något sätt för jag ska ha kvar mitt lilla hjärta!!!!


6


Kommentarer
Postat av: Alice

Såå sööt! =)

2012-04-25 @ 10:21:43
Postat av: ~ L I N N ~

Tjingeling!

Tänkte bara titta in & önska dig en fin kväll! :-)

2012-04-25 @ 17:24:15
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt!! :)

2012-04-26 @ 12:26:55
Postat av: Annika

Söt ponny :D

2012-04-26 @ 13:30:34
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Klara

Hej!

Ska snart flytta till Irland, därför har jag rensat min garderob på både kläder och hästutrustning, billigt !

Säljer bland annat partyklänningar, kjolar, märkeskläder frn G-Star, Volcom och Mouli, och på hästsidan finns ett tävlingsset från Scapa och ett scabrak från Equiline.



Kolla in ! :*

http://klaru.blogg.se/2012/april/tillsalu.html

2012-04-26 @ 15:16:47
URL: http://klaru.blogg.se/
Postat av: Marika

har inte läst din blogg på ett tag, sist jag läste hade du den tillsammans med mathilda så jag har missat helt vad som har hänt med Frank? Bara sett bilder när du går med han för hand så du får gärna skriva eller länka till det inlägget där du berättar :)

2012-05-01 @ 20:09:19
URL: http://miikas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P