Bildbomb på Francis

Det är omöjligt att bara välja ut en eller 2 bilder på Frank när han är så gullig på alla ;D Idag var jag först i stallet och tog en ridtur på Sims. Har bestämt mig för att skaffa en skötare ett par dagar i veckan till honom så jag inte behöver åka till stallet varje dag. Sen var jag, mamma och mina lilasystrar ute hos Frank i Nässjö. Vi tänkte ha picknivck i hans superstora hage, men hästarna var lite väl närgångna och ville bara ha bullarna så vi satt utanför istället ;) Men Frank fick ett par bull bitar iallafall haha, han gillar bullar! Sen skulle jag borsta han lite, hade köpt nya borstar och grimskafft påvägen dit men självklart var Frank rädd för dom nya sakerna, särskillt grimskafftet men tillslut gick han med på att ha det runt halsen ändå haha, men han var inte helt okej med att bli borstad, han älskar att vara lerig och hatar att vara ren!
Efter det åkte jag och hämtade Mats och åkte till Vissmålen och lånade en stor pålle till lite fotografering i en av hagarna! Och efter det blev det Film med Frida :)
 
Åh lilla Franken <3 Alltså åh han är så rolig. Hon som har dom andra 3 hästarna i hagen tycker också att han är ganska underhållande, För när dom är ute och rider (dom rider i hagen för den är så stor att det finns ridvägar där haha) Så hänger han efter så snällt, även om dom andra hästarna som inte rids står och betar någon annan stans. Och igår hade dom ridit lite på volt och så med dom andra hästarna och han hade gjort exakt likadant fast ingen red på honom haha, travat runt och allting hahahaha!!! Men han är fortfarande rädd för människorna, fast han vågar smyga lite nära och sno åt sig ett äpple eller 2 men sen smyger han iväg igen och kollar vad dom gör på avstånd :P
 

4


Kommentarer
Postat av: sannie

söt han är!! :)

2012-08-19 @ 10:37:48
URL: http://sannies.se
Postat av: sannie

så fin han är!! :)

2012-08-19 @ 10:39:02
URL: http://sannies.se
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Så fin blogg du har och väldigt söt häst här på bilderna!

Ha en bra Söndag :)

2012-08-19 @ 11:11:54
URL: http://sskyttefanny.blogg.se
Postat av: Julia

Va söt han är! <3

Svar: jaaa :))
None None

2012-08-21 @ 13:23:43
URL: http://withjuliiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P