Det var längesen

Ja det var ju inte direkt igår jag uppdaterade här. Bestämde mig för att ta en paus helt istället för att skriva 1 kort skit inlägg om dagen som ingen är intresserad av ändå :) Men nu är jag tillbaks ;D
 
Nu ska jag strax åka till stallet. Sims ska vila idag och Faust ska jag longera. Faust är min kompis Fridas häst som jag tar hand om medans hon är bortrest och efter det ska jag ha han en gång i veckan. Han är en riktig buse och kastade av mig 2 gånger i förrgår hehe. Ska berätta mer om han senare :)
 
Min svartvita älskling Frank har flyttat iväg för ett tag. Det får bli ett eget inlägg om det senare också :)
 
Sims är iallafall super fin och väldigt pigg! Han har varit överdrivet pigg senaste veckan haha helt sjukt! Men det beror nog på att han gått helt själv i en hage och haft tråkigt, stackaren :( Men from idag får han vara med sin kompis Bonnie igen :)
 
Nu får det räcka med text i detta inlägget, så slänger in en bild på mig och Sims från igår :)
 
 

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P