Faust (Mange)

Han heter igentligen Faust men jag kallar han Mange för han ser ut som en Mange!!! Idag hade jag igentligen planerat att han skulle vila men efter hans busigheter i förrgår (Då han kastade av mig 2 gånger i skogen, och jag brukar kunna hålla mig kvar även i dom värsta bocksprången :P ) Och igår då han slängde av lilla Madde så kände jag att jag ville longera han lite. Jag longerade han igår efter Madde trillat av och då bockade han som bara den men sen var han super duktig :) Och idag skötte han sig exemplarisk inte ett enda bocksprång! Han gör det inte för att vara dum, han vet bara inte bättre utan tror att det är så man ska göra :) Men idag var han såå duktig, longerade bara ca 5-10 minuter men när han sköter sig så bra så räcker det gott och väl! Imorgon ska jag sitta upp på honom igen :) Om han sköter sig då så får han vila på tisdag, annars blir det linan då med :D
 
Söt är han iallafall men han hatar Sims och är jätte elak mot honom haha, Den enda han tycker om är Frank!
 
 

2


Kommentarer
Postat av: olivia

Så SÖÖÖÖT!

2012-08-13 @ 17:56:38
URL: http://www.mummyandyummy.vimedbarn.se
Postat av: Jonna

så fina hästar du har :)

2012-08-16 @ 11:25:25
URL: http://jonnaalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P