Förändring

Var och tittade på stallplatser i ett annat stall idag, det verkar super. Men kommer bli svårt att vänja sig av vid "lyxen" på bashult, hela stället är ju som ett slott typ :P Men jag kommer att ha både Sims och Frank där :) Frank kommer såklart bara vara där över vintern och sen gå ut på super betet igen :D Och vi ska öva frihetsdressyr som bara den i vinter!
 
Ska fundera över natten innan jag tackar ja till platserna, men det känns solklart men är ändå bättre att sova på saken :) Kom bara att tänka på alla saker jag har, hur ska jag få med allt, jag tror jag måste typ sälja hur mycket som helst haha, men kan typ inte skiljas från saker för tänker typ att äh NÅGON gång kommer jag säkert behöva dethär!
 
Imorgon kommer bästa hovslagaren Mike och skor Sims och Mange :) Han ska få ett eget reklam inlägg här för jag är så sjukt nöjd sen jag bytte hovslagare :D
 
Frank och hans vinterpäls haha åhhh <3

2


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det bara en ynka dag kvar innan TANDBLEKNINGStävlingen avslutas :D
ni hittar tävlingen i länken nedan, lycka till!! :D

http://www.nattstad.se/daghjort?id=3792317

2012-08-18 @ 19:15:47
URL: http://nattstad.se/daghjort
Postat av: linn

hej hur mår du? :)

2012-08-18 @ 22:49:00
URL: http://liiinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P