Fredaag

Godmorgon på er. Nu har jag precis varit och druckit lite morgon kaffe med Marie. Är hemma en snabbis nu sen ska jag åka och lämna min bil till Chistoffer för han ska till liseberg med massa barn från vissmålen idag och hans bil är lite död. Så vi är inte osams så det är chill alltså, gör lite ont i hjärtat att vi inte passar tillsamans men så är det :) Sen ska jag upp till stallet och hoppa lite hade jag tänkt, vill gärna hoppa studs men får se om jag orkar bygga om alla hinder på banan, eller kanske bygga fram i ridhuset :P Eller helt enkelt ut och klättra lite i skogen kanske! Funderar även på om jag ska åka ut till Franken idag igen och kanske försöka mig på en liten ridtur, om dom andra hästarna rids samtidigt är det chill annars kommer han bli as arg. 
 
Ska se om jag hinner fixa min design ikväll också, vore nice :) Roligare att blogga med en snygg design. Den jag har nu är ju halv klar, eftersom jag slutade blogga innan jag pallade göra klart den :P
 
Här är en bild på Mats från igår.
 
Stövlar / Mountain Horse
Byxor / Kingsland
Piké / Equiline
 
 

4


Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Superfin blogg du har! :) är allt bra med dig?

2012-08-17 @ 10:28:13
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Bloggshopen

Hej fina! kika in min blogg om du vill vinna ettpar vita flatforms skor, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Välkommen in och ha det underbart! Kram

2012-08-17 @ 16:19:25
URL: http://traderare.blogg.se
Postat av: Eva Guillén är BlatteBella.Se

Hej, skulle du tycka det var relevant för dig att veta om hur man kan få alternativa metoder för hudvård, som är minst lika verksamma som "vanlig" hudvård som inte är ekologisk? :)

Kolla gärna min blogg, jag skriver om no poo, dvs ingen schampoo men också en ordlek av inga skitkemikalier. Hoppas du gillar. :) Kram!

2012-08-17 @ 21:00:43
URL: http://www.blattebella.se/
Postat av: Rebecka

CHECKA IN MIN BLOGG OCH TYCK TILL!!
GRYM BLOGG FÖRESTEN!

2012-08-17 @ 23:24:07
URL: http://collinbecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P