Kent?

Känner verkligen inte för att åka till stockholm nu och gå på Kent. Konstigt va? Men så är det. Men mamma tjatar som bara den för hon vill inte åka själv så jag hänger nog med...
 
Sims fick ett sår på benet för någon dag sen som är typ köttigt och han är varm och svullen så kan inte rida han, så han får vila nu tills jag flyttar på tisdag eller onsdag :) Men imorgon ska jag iallafall rida Mange, den lilla busen :)
 
Aja, bäst att jag gör mig iordning lite kanske så vi kan åka... :(
 
Gammal bild mhmm..

3


Kommentarer
Postat av: Petra

Fin Bild!

2012-08-21 @ 15:12:59
URL: http://Petrabergholtz.blogga.se
Postat av: Louise

Snygg bild :)

Skulle du kunna hjälpa mig?. Jag har funderat på hårfärg men kan inte bestämma mig.. Kan du hjälpa mig och säga vilket du tycker är snyggast? Ha en bra dag :)

/Louise

2012-08-22 @ 11:57:18
URL: http://louisesehlin.blogspot.se
Postat av: Ellen

Hej, är det du på bilden.. Fin du var i så fall! :D <3 OCh söta hästar!! :)

2012-09-10 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P