Mina gossisar

Här är 2 bilder från när Frank var hemma i Bashult för 1,5 vecka sen, han var hemma en natt för han skulle verkas. Han och Sims fick gå tillsamans ute i lösdriften, dom är så mysiga. Dom stod och gossade hela tiden och var inte längre än 1 meter från varandra under hela tiden :) Frank är som sims storebror alltså haha, Sims gör allt som Frank gör. När Frank är hemma i vinter kan dom mysa varje dag <3
 
Nu ska jag och Älskling åka till stallet och släppa ut hästarna :) Han ska ha praktig på Bashult nu i 4 veckor. Nice :)
 
Sims hade flätor för jag försökte fläta ner hans man lite, den ligger på båda sidorna, Jag orkade bara se han med flätorna i en vecka sen åkte dom ur haha. Men lite bättre blev det. Igentligen skulle dom behövts flätas om när jag tog ur dom och sitta en vecka till. men men :)
 
Haha så söt, han har alltid snelugg!
 

1


Kommentarer
Postat av: W I L M A

Så grymt söt! ;)

2012-08-15 @ 22:50:44
URL: http://www.vvilmakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P