Sandras pålle

Igår fick jag rida Sandras pålle en sväng :D Gillade henne, fast märktes såklart att det var ett sto ;D Höll på att tappa stigbyglarna hela tiden, fick inget grepp alls haha fötterna bara gled rakt igenom typ :P Snodde Sandras skor och hjälm med, trodde hjärnan skulle klämmas ihop typ :D

 
 
Haha denna bilden är dö rolig, Hästen hoppar ju fint men jag trodde jag skulle dö för höll på att glida ur stigbygeln precis innan så lägg märke till hur jag står på tå 100 meter över hästen hahahahaha!
 
 
 

1


Kommentarer
Postat av: linda

fin blogg kolla gärna in min o följ ! :)

2012-08-30 @ 16:36:50
URL: http://shotsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P