Simson

Idag hoppade jag Simson lite på banan, har inte hoppat på jäääätte länge så det gick sådär då han var lite övertaggad så fort han fick syn på alla hinder haha :P Min snälla lillasyster var med och filmade massa, bara det att hon är blond.... Hon trodde hon filmade när hon inte gjorde det och trodde att den var avstängd när den filmade haha, så det finns bara massa filmer rakt ner i marken mellan alla gånger jag hoppade tyvärr :P Men hon lyckades ta några bilder iallafall :P
 
Imorgon ska jag ta en sväng på han i skogen om jag hinner och på onsdag är det träning. Imorgon kväll ska vi till Lasse Berglund för Anne ska hoppa Bonnie där :) . Lite övning inför 4års på Grevagården på lördag :) Tagga!
 
 

2


Kommentarer
Postat av: Tjejen som älskar hästar

Å så fin kan du titta på min blogg snälla

2012-08-16 @ 08:12:41
URL: http://www.englasdjur.blogg.se
Postat av: My blog. My rules♥

Fina bilder :)

2012-09-03 @ 16:49:56
URL: http://heddann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P