Snyggis Frank

Åh, igår va lite kaos alltså, lite mycket att göra. Vi var hemma vid 11 någon gång tror jag, om inte senare. På förmiddagen var jag och Frida ute i Nässjö och hälsade på knäppa Frank, som var livrädd för Frida haha, han är knäpp! Sen var vi på Rusta och Granngården och lite så där :P Sen åkte vi till jönköping och var runt på Eko, Granngården, Hööks och Charlies. Sen kom veterinären ut till Sims och sen packade vi alla saker från Bashult och körde till Arvidsbo, och sen hästarna och ännu mer saker >.< Sen åkte vi och hämtade hö ute i Lekeryd, hahaha orkar inte ens tänka på det för då skrattar jag ihjäl mig. Sen dog vi lite när vi kom hem och skulle bära upp allt, Sen kom vi på att våra hästar var ute så tog in dom och gav kvällsmat å fixade. 
Alltså jag får panik på alla saker,det är fortfarande saker kvar i Bashult som ska köras idag, och i Arvidsbo ligger sakerna itryckta i hur många hö påsar som helst >.< 
 
Imorse var jag uppe och släppte ut alla hästar. Det var bara 4st som skulle ut haha, LIIITE skillnad mot att släppa ut i bashult, det gick lixom lite snabbare ;D Men våra hästar verkar nöjda i sin hage och beter sig som om dom är ihop limmade typ! Och om lite mer än 1 månad kommer Franken dit också :)
 
Nu ska jag fixa iordning mig lite, eller ah, typ ta på mig något annat än mjukisbyxor, är dödstrött så orkar inte anstränga mig mer än så. Sen ska jag hämta mormor och åka och handla lite med henne och sen äta lunch. Sen blir det väll stallet igen!
 
 
Åhh han ser typ ut som en flodhäst

4


Kommentarer
Postat av: Oj

Hur kommer det sig att ni båda byter stall?
Tack för en bra blogg! :)

Svar: Frida flyttade till Bashult bara för att jag stog där från början för vi ville ha hästarna tillsamans, så det var lixom en självklarhet att vi båda flyttar nu med :D Men förr eller senare kommer vi tillbaks till Bashult :)
None None

2012-08-23 @ 14:50:22
Postat av: Fia

Haha! Bra fångat :) Vilken gäsp!

2012-08-25 @ 14:28:14
URL: http://fiadanforth.blogg.se
Postat av: klara

haha rolig bild!

2012-08-31 @ 19:58:30
URL: http://knaper.blogg.se.se
Postat av: klara

haha rolig bild

2012-08-31 @ 19:58:42
URL: http://knaper.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P