Godkväll

Red ut en sväng idag med Matilda i det fina vädret ^^ Jag har typ ingen feber idag men jag är ju inte sådär jätte karate pigg direkt så fick bli några varv på galoppslingan på halvlånga tyglar och försöka att inte somna, men det gick bra ^^

Nu ska jag snart sooova, är bamse trött!

Asså ignorera mina fula kläder idag :P brukar inte rida i förstora jeans och ful stor mjukiströja xD


Solen raaakt i ansiktet haha, ser jätte skojjigt ut ju :P


Åh så gulli han äär! Måste nog gå ner och pussa lite på han innan jag går och lägger mig <3

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P