Haha Frank!

Frank bränner sin mule jätte lätt så fort det är lite sol ute, därför smörjer jag in den med solhelosan typ 100 gånger per dag men han HATAR det. Innan doppade han mulen i vattenhinken och sen gned den mot gräset så det skulle försvinna men nu har han kommit på en ny taktik som han kört i några dagar... Han kletar av det på SIMS!!! För ett par dagar sen när jag skulle ta in hästarna från hagen såg jag inte en skäck och en svart häst, utan jag såg 2 skäckar, Frank hade alltså kletat av sin helosan över hela sims så han var vit på flera ställen hahaha knas! Igår däremot hade han kletat av allt i Sims ansikte hahaha!!!!!!
 
 

1


Kommentarer
Postat av: ullie

hihih roliga häst

Va söta de är..

ha en bra onsdag kram

2012-07-04 @ 00:27:13
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P