Sötnosarna

Åh dom är så gulliga mina älsklingar <3 Idag när Sims gick in från hagen för jag skulle rida så blev Frank helt förskräckt och sprang runt som en idiot och saknade honom :( Så han fick umgås med en av sina flickvänner istället! Sen när jag skule släppa ut han på lösdriften ikväll (Sims sover inne) så var dom andra hästarna läängst bort i lösdriften och Frank vågade inte gå dit själv så jag fick följa honom hela vägen :(
 
 
Haha Sims gillar att äta det höt som sticker ut ur Franks mun, typ som lady och luffsen, åhh ^^
 

1


Kommentarer
Postat av: josefine ♔

Så söta! :D

2012-08-06 @ 14:48:03
URL: http://jjjoosefinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P