Den svartvita har förvandlats till en vildhäst

Idag när jag åkte ut till sommarbetet där Frank går och skulle kolla igenom honom efter sår eller bett osv så vägrade han ta på sig grimman haha. Han brukar alltid komma fram så fort man ropar och själv stoppa i huvudet i grimman när man håller fram den men idag var han helt vild! Han vägrade att ta på sig grimman eller bli igenomkollad utan bara sprang runt mig och busade hahahah <3 Brukar vara väldigt hård med att dom absolut inte får springa iväg när man ska ta dom och att dom ska komma fram när man ber dom men idag såg jag hur glad Frank var och att han bara busade av glädje så jag lät honom få vara fri haha! Han går trots allt på sommarbete nu och jag har lovat honom att han ska få göra exakt som han vill hela sommaren, men till hösten blir det träning flera gånger i veckan igen :D


2


Kommentarer
Postat av: Alice D

Så sööt! adorable, dör lite här på andra sidan skärmen ;)

2012-06-05 @ 00:58:16
Postat av: Annika

Snygg häst :)

2012-06-06 @ 21:21:51
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P