Godnatt

Imorgon ska jag upp super tidigt och hämta hem en häst från betet för han ska skos och sedan tillbaks till betet haha, jobbigt! Efter det har jag hoppträning med Simsen! Min moster ska fota träningen, ska försöka lära henne min kamera lite snabbt innan, så hoppas det blir någon bra bild iallafall ^^ Kanske kan be henne filma lite så ni får se ett riktigt Sims skutt haha :D

Idag tog jag in Frank och borstade honom och sprayade flugspray och så, han var så arg på mig :( Han hatar att bli borstad och sprayad när han kan gå i hagen, så fort han kom ut i hagen rulade han som en tok, först la han sig ner och rullade, sen ställde han sig halv upp och gick ett par steg med böjda ben så det skulle bli lättare att lägga sig ner igen typ haha, så höll han på ett tag tills han hade smutsat ner sig riktigt ordentligt :( Knäpp :(


När jag och min moster skulle ta in Sims och henes häst Wella från betet för dom ska sova inne i stallet inatt hade dom + dom andra hästarna i deras hage riktigt psyk damp alltså :O Sims kan verkligen skutta helt knäppt alltså, det är inte direkt något ovanligt men idag var dom helt knäppa haha!! Bra där för då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte red idag ;) har inte ridit på över 1 vecka haha så får la se hur det går att hopp träna imorgon, Dock har Madde ridit Simsen åt mig så han har gått ändå :D


0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P