Internet igen

Japp då ÄNTLIGEN funkar mitt internet igen! Jävla tele2.... Och sen får jag ju en chock när jag loggar in på bloggen och ser att blogg.se ser heeelt annorlunda ut. What?!
 
Men jaja, nu ska jag gå och lägga mig. Men måste ge en diss till mina sjukt snygga lindor med pärlor på tyvärr :( Dom är verkligen jätte snygga men tyvärr lossnade kardborrebanden när jag tvättade dom. dåligt :( Självklart tog jag ju bort pärlorna men själva fästerna där man knäpper fast pärlorna lossnade för dom var bara fast limmade, Ändå så rulade jag ihop kardborre delen och tvättade i 30 grader.... :( Men har gjort ett par egna mörkblåa med bling på som jag sytt fast :) Ska visa dom någon dag, dom är feeettt nice!!!
 
Okej.. då ska jag lista ut hur man lägger in bilder nu med då....?
 


 
Okej jag fattade hur man laddade upp och det var ju jätte smidigt nu :D Niiice!
 
 
 
 
 
 

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P