Ny hobby

Dagens höjdpunkt är när jag ska köra ner vatten till sommarhagarna där mina hästar går :D Innan körde Martin ner vatten med fyrhjulingen men nu har jag börjat ta bilen! den ena hagen ligger längst bort på galoppslingan som är rätt smal så trodde inte det skulle gå haha men jag och Frida testade för några dagar sen och det gick perfekt, Det gick också kanska precis haha! Sjukt kul är det iallafall och spännande, det finns nämligen 2 diken, och om man kör 10cm fel så åker man nog rakt ner där och dom är rätt långt ner hahaha!!!

Hästarna tycker också att det är sjukt kul, Sims och hans kompisar springer som idioter och skuttar brevid bilen när jag kör. Frank och hans flickvän Filippa tycker mest att det är otroligt spännande!


0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P