Designen...

Vet inte riktigt vad som händer med min design, Annaform skulle göra den och hon har ju börjat men är inte klar, gjorde ingenting på den igår och svarar inte på mejl idag :S Hmmm så vet inte ens om hon kommer göra klart den :S Känns lite surt att jag inte sparade koderna till min gamla design faktiskt >.<

Men men, jag överlever nog ändå faktiskt ;) Idag har Marie, Vigga och Esmeralda varit och hälsat på mig i stallet. Lilla Esmeralda red på båda shettisarna, själv nöjde jag mig med en tur på en av dom ;) Snart får jag besök av Anna som ska sova här inatt!

Idag låg frank längst upp på berget och rullade >.< Hade han rullat över hade han rullat ner för hela berget. Alltså dumma lilla älskling <3 Men söt är han allt!

2


Kommentarer
Postat av: Holly

Hej sanna!

Vill du hjälpa mig att göra header??

Många kramar♥♥

2012-03-16 @ 20:37:30
URL: http://hollytitti.blogg.se/
Postat av: Tacksam för snabbt svar !

Hej ! Jag är otroligt tacksam för svar om detta.. Shettisen som är på bilden, den brunVita, Vad heter den ?? Vääldig tacksam för snabbt svar ! Du kan maila mig på



[email protected]



Tack på förhand !

2012-03-19 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P