Russin

Idag red jag en svänt ute på Russin, åh han är världens mysigaste ponny tror jag allt. Frank är världens bästa fast Russin är så mysig som en stor nallebjörn verkligen :P På tisdag ska jag till veterinären med Frank, hoppas att jag kan börja rida på honom snart igen <3

Nu insåg jag precis att klockan är 02:30 haha, kanske dags att sova snart :P Anna är här och vi ligger och kollar på TV, ska upp och äta lunch imorgon, så behöver ju ändå inte gå upp tidigt direkt :P Sen ska jag på nattvarden i Sofiakyrkan med Marie. Det är nattvard där på måndagar kl 12 och på fredagar vid 07:30, tycker det är jätte bra, håller bara på i typ 20 minuter.


Denhär lilla plutten är även till salu. Annonsen hittar ni HÄR.


Som ni säkert ser (om inte så tryck F5) så har jag fixat till min design nu ;) Det är lite små fix kvar med det orkar jag inte göra idag :P

2


Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink - Adhd och depression, samt hobby fotograf

Hej! Kommentera gärna vad du tycker om min nya header som jag har gjort helt själv :)

2012-03-19 @ 16:47:02
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Sofia

hej, va gärna med och tävla om månadens blogg :)

http://ttheinvisiblegirl.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

2012-03-19 @ 20:19:28
URL: http://ttheinvisiblegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P