Nu har bästa hovslagaren varit här

Nu har hovslagaren varit här och kollat på Frank och han kunde se att han var sne i korset! Det är absolut inget konstigt med tanke på att han är helt VILD i hagen! Han slänger sig från berget, går omkull, stegrat, hoppar över stockar och ja... Så det är ju därför jag haft sånna sjuka problem med sadel då och att han bockat och slängt av alla och så eftersom det gjort så ont när sadeln glidit bak, sen har han dessutom varit sne att rida dom senaste veckorna vilket han inte varit innan. Känner mig lite dum nu som tvingat han att ställa vänster och räta ut höger om han haft så ont :( Men tur ändå att det visade sig nu genom att han haltar. Men ah han haltar ju inte mkt som ni kan se på filmen i inlägget under :P Men fick nummer till en tjej som ska vara jätte bra på sånthär. Så ringde till henne och hon kunde komma redan imorgon, yeey :D Hoppas att hon kan fixa till det och det inte har blivit något allvarligt av det eftersom han kanske har gått med det ett tag >.<

Får hoppas att han slutar bocka och skjuta rygg nu med då och att han inte lärt sig det nu och fortsätter haha, men sen när jag vet att han inte har ont längre så kan jag ju säga till han på skarpen också! Folk har knappt trott på mig när jag säger att jag håller på att flyga av hela tiden för att han skjuter rygg så. Alla bara: Neee men gör snälla Frank så? Det tror jag inte. Men jo, nu kanske ni kan tro mig ;)


Vackraste lilla hjärtat <3

3


Kommentarer
Postat av: Nayomi

vilken fin ^^ ska du hitta på denna fredag då? :)

2012-03-09 @ 13:55:25
URL: http://nayomi.blogg.se/
Postat av: sj

fin häst

2012-03-10 @ 18:57:37
URL: http://skojsiga.devote.se
Postat av: Emelie

gud vad fin! :) Fin blogg också! :D

2012-03-15 @ 19:50:05
URL: http://ead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P