Nytt, Gina Tricot

Idag fick jag hem en tröja ifrån Gina Tricot's ridkläder kollektion, Älskar den :D Loggan på denna tröjan är ju väldigt liten. På den andra tröjan som fanns, den med luva och dragkedja.. Där var ju Gina loggan över hela ryggen haha, vem vill betala för att ha den liksom? Ser ju sjukt B ut, jag skulle iallafall skämmas om jag gick runt i den. Men vissa verkar ju inte göra det ;)

Jag gillar verkligen denna tröjan, lite synd bara att det faktikst är Gina Tricot som gjort den. Hade ju varit snyggare med Kingslands eller HV Polos märke på istället...




Nehe, nu ska jag skynda mig till stallet. Har varit på nattvard i Sofiakyrkan nu på dagen med Marie, och sen fikat lite!

1


Kommentarer
Postat av: Line

Varför skulle det se B ut med ett gina märke på ryggen?

2012-03-12 @ 15:26:39
URL: http://liinedalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P