Nytt

Var på Charlies och bytte ett swarovski pannband som jag skulle få i födelsedagspresent av mormor, men när hon tog upp det ur påsen hade det lossnat 2 stenar :O Men fick ett nytt iallafall, men får inte använda det förens på onsdag när jag fyller år hehe ;)

Köpte även en ny kingsland jacka, en röööd. Tänkte såklart köpa en mörkblå först, men tog en röd ändå, för allt jag har är typ mörkblått haha, kul med lite variation iallafall.

Nu är jag dessutom hemma från sthlm såklart eftersom jag var på Charlies haha :P


2


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis bästa Sanna!!! (i förskott!)

Jackan va superduper fin!!

Kram<3

2012-03-30 @ 18:40:12
URL: http://loluiflash.blogg.se/
Postat av: Bella

Kolla gärna in lite rolig hästfakta i min blogg!

2012-03-30 @ 22:38:40
URL: http://dressabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P