Rosa lindor

Idag försökte jag linda Frank's ben med rosa shettis lindor som jag hittade haha, kan säga er att det var rätt omöjligt även att jag lindade så glest det bara gick + att jag började under mitten, hahaha! Tänke att han skulle matcha mig när vi var ute och gick :(


Förästen så är det sån stor skillnad på Frank sen han fick kortison behandlingen i vaggeryd. När vi var där så hade Frank inte lyft höger bak på 2-3 veckor, han totalvägrade och bara sparkade, På kliniken försökte veterinären lyfta på honom men lyckades inte heller. Hon gav honom lugnande och försökte igen, men hon lyckades verkligen inte. Och dagen efter att han fått behandlingen så lyfta han benet som ingenting haha <3 och har inte varit några problem alls nu dom senaste dagarna.

1


Kommentarer
Postat av: olivia

såå gullig!<3

2012-03-26 @ 20:32:34
URL: http://oliviiiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P