Sharpman

Snart ska jag åka iväg till Sharpman med Jenny. Jag köpte ett stort påskägg igår till Frank som jag ska fylla med saker haha, så ska försöka hitta massa där idag ;) Jag vill verkligen ha en JW grimma. Men när jag skulle köpa den på Charlies så fanns dom inte där :O Så hoppas verkligen dom finns på Sharpman, han skulle vara så fin i den. Jag har bara kunnat ha fula grimmor på han innan för han slitit sönder dom så i hagen med sin hagkompis haha. Men nu ska han gå själv i 4 veckor så då kan han ju få vara lite fin ^^ Tänkte även köpa lite nya lindor, kan ju börja använda det nu när hans feta vinterpäls på benen är borta haha!

Haha märkte precis att om man googlar på JW grimma så kommer det upp en bild på Frank bland dom första bilderna.


3


Kommentarer
Postat av: linn

Åh den grimman är så fin :D

2012-03-21 @ 10:59:20
Postat av: Linn

Åh den grimman är så fin :D

2012-03-21 @ 10:59:36
Postat av: Marina

Hur många läsare har du per dag ?

2012-03-22 @ 15:15:11
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P