Wella

Hallå, kan ni fatta hur arg jag blev idag när jag vaknade och såg att det var snö igen?? Hade varit vaken typ 1 timme och kollat på tv, så gick jag ut till köket för att göra frukost och kollade ut lite genom fönstret och då såg jag bara massa vitt. Blinkade ett par gånger för tänkte att jag måste se i syne men neee, hela staden var vit :( Gick snabbt till datorn för att kolla vädret och som tur var så ska det ju bli fint igen ändå haha :P

Red ut en sväng på Wella idag. Sen longerade jag Fransi lite i grimman bara för att kolla hur han gick, och nu ser man att han haltar på höger bak, det förvånar mig INTE alls. Har sett ut som det var fram innan och det har kännts skumt. att det är bak känns mycket mer rätt. Han har nämligen börjat vägra lyfta höger bak den senaste veckan, hållt på och sparkat och tryckt in mig i väggen och så. Så han måste ju ha ont där på något sätt, igentligen känns det som det borde vara vänster bak han inte vill lyfta om han har ont i höger, så han ska slippa stå på bara höger men jaja :P Hoppas hovslagaren ser något imorgon! Ska lägga upp film från när jag longerade så ni kan få se, om jag bara får upp filmen, internet går så sjukt segt nu :S


0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P