Äntligen slutar regnet

Äntligen är det fint väder igen :D När jag kom till stallet låg det en jätte stor mask precis vid lösdriften så jag tyckte synd om Frank som behövde stå där med masken så jag ställde in han i Sims box ett par timmar och sen fick han gå ner i den stora gräshagen lite mer än 1 timme, har börjat beta in dom lite så vi kan släppa dom där snart :D Medans han och hans lösdriftskompis var nere och betade så gjorde jag jätte fint i lösdriften. Hösilaget var jätte blött eftersom det regnade, så jag flyttade säkert 40kg in i huset så dom kunde äta under taket haha! Inte för jag tror att hästarna bryr sig om blött hö och maskar igentligen, men jag gör xD

Sen när det slutade regna red jag och Madde ut en sväng :) Solen sken och det var jätte nice :D Jag red på min Sims och Madde red på min mosters gamla häst som bara vill äta och göra som han vill hela tiden haha! Men han var pigg och galopperade han också ^^


Visst har Sims snygg mittbena haha?

2


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Vilken härlig ridväg det där ser ut att vara :)

2012-05-12 @ 22:11:59
URL: http://montebloggen.se
Postat av: callefille

fin blogg :D allt bra?

2012-05-12 @ 22:15:47
URL: http://callefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P