Döds varmt

Trodde inte att det var så varmt idag, men när jag gick ner till ridbanan så märkte jag ju att det visst var varmt haha! Red i max 15 minuter sen fick han gå ut i hagen igen, men först fick han sig en liten dusch! ^^ Lillasyster fick testa rida några varv på honom också :) Imorgon ska jag rida sent på kvällen om jag inte är för trött ^^ isåfall får jag rida på söndag istället :P

bjuder på några halv fula bilder, orkade verkligen inte rida i värmen, så blev bara ett par varv i trav





1


Kommentarer
Postat av: Jonna

såå fin häst :)

och fin och intressant blogg har du också! Saknar hästlivet när jag läser här.. :)

2012-05-26 @ 10:25:27
URL: http://jonnaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P