Jag är så glaad

Alltså ni förstår nog inte hur glad jag är. I december skule jag skrivit teoriprovet för körkort men avbokade för jag var så sjukt nervös att jag inte skulle klara det för jag inte har förstått någonting när jag pluggat till det :( Läst hur mycket som hest och gjort massa testprov, men knappt fått rätt på ett enda test prov. Så jag la ner pluggandet ett tag och började igen för ca 2 månader sen och läste lite i boken någon gång i veckan och gjorde lite testprov på körskolen men fick typ godkänt på 30% bara. Så trodde verkligen att jag inte kunde få in teorin i min hjärna haha :(

Sen idag så hade jag bokat in att göra teoriprovet, så igårkväll/natt läste jag igenom hela teoriboken en gång. Var så nervös då att jag spydde 5 gånger >.< Så fort jag började tänka på provet så spydde jag alltså fyyyy trodde jag skulle då haha! Sen åkte jag till stallet imorse, släppte ut hästarna och var med när hovslagaren va hos dom osv. Hade bara ont i magen då för jag spytt hela natten haha. Sen när det var ca 2 timmar kvar tills jag skulle åka till stan och göra provet så satte jag mig för att kolla igenom boken lite snabbt, och hinner knappt slå upp den innan jag spyr igen för jag kom att tänka på provet. Alltså åhhh jag har aldrig varit nervös för något annat innan :S


Men vet ni? JAG KLARADE PROVET!!!!!! Fattar ni hur skönt det är? Jag har typ haft ont i magen för detta i 6 månader och knappt kunnat koncentrera mig på något annat. Jag kan knappt fatta det alltså ÅHHHHHHHH :D


Nu är det "bara" uppkörningen kvar, men den känner jag inte är något problem för jag kan köra! Skulle jag kugga på uppkörningen så gör det ingenting för isåfall vet jag att det bara är för jag är nervös och då är det bara att göra om det :D

1


Kommentarer
Postat av: WICKED SYRIANSK GIRL

Fan vad härligt!

2012-05-21 @ 17:40:43
URL: http://brunettebellac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P