Gissa rätt

Ja, Sims är såklart min nya häst :D

Tänkte ha en liten tävling där den som gissar rätt/får flest rätt får en överraskning hemskickad :D Det kan vara smycken/smink/vad som helst. Det märker du som vinner ^^ Jag skriver dom rätta svaren + vinnaren redan imorgon!

1. Vilket år är Sims född?
2. Vilken månad fyller Sims år?
3. Hur hög är Sims?
4. Från vilket land kommer Sims?
5. Vilken ras är Sims?
6. Har han hopp eller dressyr stam?


Om man tittar snabbt på bilden ser det typ ut som jag drar han i munnen men det gör jag INTE. Han tuggar bara på bettet haha så inga onödiga kommentarer om det tack ^^

4


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin blogg du har=) Jätte fin häst.

2012-05-06 @ 22:32:13
URL: http://www.nattstad.se/ringblomma
Postat av: Maddez ♥

1. Vilket år är Sims född? 97

2. Vilken månad fyller Sims år? Juli

3. Hur hög är Sims? 167

4. Från vilket land kommer Sims? Tyskland

5. Vilken ras är Sims? halvblod

6. Har han hopp eller dressyr stam? dressyr



Hehe, hoppas på nått rätt iaf :)

2012-05-07 @ 00:14:36
URL: http://maddez.blogg.se/
Postat av: Alice D

oj.. jag har faktiskt ingen koll på hästar haha, men let´s go, give it a try!



1. 2006

2. Februari såklart!

3. 146 cm

4. England??

5. New Forest

6. Hoppstam :)

2012-05-07 @ 00:21:37
Postat av: Ellen Schutz

Gör ett försök, hoppas på några rätt ialf :)



1. Vilket år är Sims född? SVAR: ÅR 2006

2. Vilken månad fyller Sims år? SVAR: Juli

3. Hur hög är Sims? SVAR: 161 cm

4. Från vilket land kommer Sims? SVAR: Tysk import

5. Vilken ras är Sims? SVAR: Hannoveranare

6. Har han hopp eller dressyr stam? SVAR: Alround

2012-05-07 @ 12:21:17
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P