Svar på fråga

Har sovit ute i stallet sen igår och internet har slutat fungera där och min moster är utomlands och kan inte fixa haha :( Är hemma en snabbis nu, har hämtat ut en check på banken och beställt lite saker ifrån Hööks till mig och Frida. Vi ska dra till stallet nu igen så detta blir ett snabbis inlägg :D Tänkte svara på en liten fråga jag fick:

Hej hur fungerar kameran du köpte?? Bilderna på bloggen har blivit mkt finare tkr jag och frank är så söt!
Innan hade jag en canon eos 1000d som jag var jätte nöjd med förutom att den bara hade iso upp till 1600. Så köpte uppgraderingen 1100d, den har iso upp till 6400, trodde att det skulle bli jätte brusiga bilder men det blir det verkligen inte :O Måste säga att skillnaden är rädd stor faktiskt, är super nöjd för den var verkligen inte dyr heller :D Lovar er massa mer fina bilder här i blogen :D


1


Kommentarer
Postat av: lovisa

jätte fin blogg! :)

2012-05-03 @ 20:34:09
URL: http://niessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P