Varför jag valde Simsalabim

Ni är många som undrar varför jag valde just Simsalabim när jag skulle ha ny häst och om Matilda inte har han längre (hon som varit med på ett par bilder på honom i bloggen tidigare) Och anledningen till att det blev just han är för att det är min moster som ägde honom innan och det var meningen att jag skulle köpt honom för ett år sen, men gjorde inte det för då dök Frank upp som jag blev totalt förälskad i, så jag köpte honom istället, och 2 hästar var inte aktuellt då eftersom jag precis började ta upp ridningen efter över 4 års uppehåll. Och nu när Frank inte går rida längre så valde jag ju såklart att köpa Sims nu för han är ung och jag gillar honom :D Och nej hon Matilda har inte honom och hon hade honom bara på foder i 3 månader från min moster haha så hon hade han bara ett litet tag :D innan det red jag honom också :D

Nämen hallå snygging <3

1


Kommentarer
Postat av: emmahellgrenn

åhh, snygg häst!!

och är riktigt avis på alla din utrustning skicka ner lite till mig :D haha

2012-05-08 @ 20:59:22
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P