Bonnie bus

Igår såg jag att Sims ben inte såg bra ut igen... Red han lite men han kändes okej, men vill inte rida mer på han nu utan att få det uppkollat ordentligt, så ska bara skritta han för hand och ev någon liten utritt tills vi ska till klinik om 1 vecka :( Red även Bonnie igår och hon var så duktig :)
 
Idag red jag Bonnie bus och min kompis Millan var med och red på lilla Maria haha. Världens sötaste och coolaste c-ponny! Maria var vild och pigg som vanligt och Bonnie bus var jätte fin som vanligt ;) Efter det busade vi med Sims och Frank lösa i ridhuset och OJ vad kul dom tycker det är att leka, gör det nästan varje kväll haha och dom är nästan alltid helt vilda och vet precis vad som gäller ;) Det roligaste är att dom inte vill busa själva utan dom vill att jag (och idag även Millan) ska vara med och leka med dom hahaha jag döööör så roliga är dom!
 
Imorgon ska jag rida ut en sväng på Russin, och gå en promenad med både Sims och Frank runt galoppslingan innan jag busar med dom på RIDBANAN, haha dom kommer bli helt vilda, den är lika stor som 4 ridhus ;)
 
Jusste köpte världens mysigaste ridstövlar och tröja igår, visar strax :)
 
 

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P