G O D N A T T

Var i stallet innan och sa godnatt till hästarna och spolade av deras ben, deras hage är så sjukt lerig och finns inget ställe där det inte är lera...Så nästa helg blir det nog flytt tillbaks till Bashult!
 
På kvällarna brukar jag öppna deras boxdörrar så dom får gossa lite, Sims brukar vika in hela huvudet i Franks box och försöka smita in. En gång bytte dom box med varandra på bara några sekunder och vägrade byta tillbaks haha! hade dom fått välja själva hade dom nog delat på en box!
 
 
Nu ska jag försöka sova. Imorgon ska jag gå upp tidigt och ringa till vårdcentralen och få en tid. Kan inte prata och mår bajs, har nog fått halsfluss igen, hade det för bara 3 veckor sen ungefär, men tror inte pencilinen hjälpte riktigt :( Ska gå till skolan på en lektion med och prata lite så dom hör hur jag låter och inte tror att jag hittar på att jag är sjuk om jag måste vara hemma haha! 

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P