Innan snö kommer solsken

Idag har Sandra varit i Bashult med sin häst. Vi började rida ut med Sims och hennes häst. Sims var så duktig och galopperade brevid sandras häst, håller på att lära han att man kan göra det utan att behöva få psyk bryts ryck haha. Blev väll endel busigheter på några ställen men han höll sig rätt bra i skinnet idag :) Efter det red vi ut på 2 hästar till, och vädret var super :D Men en stund efter vi kommit tillbaks från andra rundan blev det värsta snösormen, var inte riktigt föberedd på det haha :P Sen red jag Bonnie i ridhuset, hon var jätte pigg hihi :)
 
 
 

2


Kommentarer
Postat av: ellen

Fin blogg! :D
Eftersom du kommer från jönköping så undrar jag om du läser Catys blogg eller nån av KBP's? :D

Svar: Läser typ inga bloggar så vet inte ens vilka det är tyvärr :p
None None

2012-10-26 @ 14:13:58
URL: http://elllenz.blogg.se
Postat av: Adela Dimerius

Gud jag har läst din blogg här och tycker den är så härlig, älskar att läsa om hästar och så :)

Skulle du kanske vilja göra ett länkbyte med mig?

Kram Adela

2012-11-03 @ 17:13:31
URL: http://lifeinamsterdam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P