L Ä N G T A R

Idag har jag flyttat lite saker från stallet jag står i nu till nya. Typ alla schabrak och sadlar haha :D det tar ju lite plats bara det ;) Ska flytta lite mer imorgon tänkte jag, pallar inte ta allt på en dag när det är så mycket haha!!!
 
Hästarna flyttas på lördag. Ev får dom gå på lösdriften en natt innan dom flyttar in i boxarna. Deras nya boxar är sååå mysiga så jag typ vill bo där med!!! Dom ska få ett eget utestall för sig själva hihi, det är bara 2 boxar i den delen :D Ska ta bilder när allt är klart så ni får se!!!
 

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P