4 års kvalite + halsfluss

Igår var jag på 4 års kvaliten med 2 av min mosters ponnysar, dom var super duktiga :) Filippa fick 8 9 i hoppningen så nu taggar vi finalen i Falkenberg :D Wihooow.
 
Kom till stallet rätt tidigt och knoppade Filippa, då var jag så bakis att jag trodde jag skulle dö men det blev ju bra ändå ;) Sen vaknade jag till och mådde super, sen var det lite lastningsproblem så vi fick ta transporten istället för bussen! 20 minuter innan vi skulle in på löshoppningen med häst nr 2 började jag må as dåligt i halsen, men överlevde hoppningen och allt, men på hemvägen kändes det inte okej alltså haha. Kändes verkligen som det var halsfluss på G, och visst, bara någon timme senare kunde jag knappt prata och mådde skit så fick hoppa över stallmötet på kvällen! Men är så glad över att det inte kom tidigare iallafall! Idag mår jag röv alltså, men har fått penicillin som jag ska äta i 10 dagar. Halsfluss är värsta skiten ever, har det 1-2 gånger per år och det suuuper. Men imorgon ska jag åka till Ullared, skiter i hur jag mår :) Ska kolla lite sen sova i bilen och sen kolla lite mer hehe ;D
 
Millan var med mig i stallet idag och red Simsen :D Tur att dom går ute på bete så jag inte behöver åka upp nu när jag är sjuk och mocka och allt iaf :)
 
Bild på Filippa och min moster från igår hehe :) tog inga bilder på henne vid ridningen då jag inte hann det och hoppningen var jag med på så lite svårt att fota från banan, var med vid russins löshoppning också så inga bilder på han heller vid hoppningen men tog några på framridningen till gångarterna, så kanske lägger upp någon här sen :)
 

4


Kommentarer
Postat av: Elin - Designar bloggar

Haha den mest förstående nånsin måste jag säga! Men då är det bara att du hör av dig med beskrivning och bilder. Kommer säkert bli massor som ställer upp om du har en design gjord av mig. Maila gärna då du bestämt dig, eller på facebook om du hellre föredrar det.

kram! :)

2012-09-10 @ 17:56:58
URL: http://chanelde.se
Postat av: Elin - Designar bloggar

Fanns flera Sanna Ottosson haha skriv din facebook adress! :)

2012-09-10 @ 18:08:30
URL: http://chanelde.se
Postat av: sofi

hej var gärna med i dagensblogg:) fin häst!

2012-09-10 @ 18:27:58
URL: http://soflun.blogg.se
Postat av: Miss A

Om man blivit våldtagen och gravid tycker du då att man ska ha rätten till att göra abort?

Svar: nej
None None

2012-09-10 @ 19:42:51
URL: http://lilladebatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P