B I L D E R

Här är några bilder som min kompis tog på träningen för Mette i fredags.  vill verkligen inte träna för henne igen. Hon sa bra saker och jag är jätte nöjd med min ridning och Sims var ju jätte duktig.... men hon.... Nejtack. Så måste försöka hitta någon som vill ha min plats. Hon "tvingade" mig att rida på Sims fast jag sa att han gick orent och markerade på vänster bak... Men hon ignorerade bara när jag sa det och bad mig bara sluta säga så och fortsätta rida... Efter 50 fucking minuter sa jag att nu får det fan vara nog, titta på hästen då. Och DÅ äntligen lyssnade hon och såg att OJDÅ han var visst lite halt. Jävla pucko.. Hon ska vara B-tränare. Så fan heller, då ser man om en häst markerar eller inte, särskilt om ägaren säger att den gör det under hela ridpasset. IDIOT... 
 
 
 
 

0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P