Busig häst

Idag skrittade jag ut en liten sväng på Sims, travade lite också och han kändes kanon :) Men åh vad vild han var. OMG!!! Han bockade seriöst i skritten, och kunde bara trava en bit för han fick totalt flipp och bara skuttade och bockade och var helt vild haha. Jag hann inte åka hem och byta om till ridkläder så red i jeans och converse haha, usch vad jag inte tycker om att rida i converse, alldeles för tunn sula och inget stöd i benen haha. Iallafall inte när man sitter på en mekanisk tjur :P
 
Imorgon blir det en liten tur i ridhuset :)
 
 

1


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej tjejen! Jätte gullig blogg! (eftersom det är hästar) vilket jag älskar! Haha :) jag har en frågestund på bloggen, ta och kika in och ställ några frågor! :) - http://anderssonsara.blogg.se

2012-09-20 @ 15:20:37
URL: http://Http://anderssonsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P