Pay and Jump

Igår var det pay and jump på Bashult, åkte dit med både Frank och Sims. Frank var lite arg för han inte fick vara med och hoppa men jag orkade inte springa runt där med honom igår haha, men lovade han att vi ska hoppa en annan dag :P Jag brukar springa framför så hoppar han bakom mig :P 
Men Sims hoppade jag såklart :D Har inte hoppat alls nu det sista för han har vilat lite från och till för han haft problem med hoven och allt möjligt. Men nu får inget hända för nu är han igång och är så super duper fin :) Var nere på banan på förmiddagen och hoppade lite, hoppade inte den riktiga banan haha för jag hittade på egna vägar och sånt, men det var ju bara vi där då så det gör ju inget ;) Men han var super duper duktig tycker jag :D Kom lite nära på några hinder så han hoppade rakt upp i luften över haha men han stannade inte :) 
 
Blev inga bilder tyvärr, Frida kom ner när vi precis skulle börja hoppa men visste inte att hon skulle komma så hade inte kamera eller ens mobilen med mig :(
 
Vad gullig han är i allt ludd :D

2


Kommentarer
Postat av: sofia

va söta!

2012-09-07 @ 13:26:35
URL: http://www.dublin.blogg.se
Postat av: sisa

vad söt! :D

2012-09-09 @ 17:00:12
URL: http://nailsolution.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P